یک Tooltip تر و تمیز و خیلی کم حجم

منتشرشده: ژوئن 6, 2008 در اینترنت, برنامه نویسی و توسعه وب, دنیای کامپیوتر
برچسب‌ها:, ,

این روزا با غنی تر شدن سایت ها نیاز به تعبیه ویژگی های جدید همچون Tooltip بیش از پیش احساس میشه. از طرفی تنوع ویژگی ها و ویجت ها های جدید انتخاب رو کمی دشوار می کنه. یکی از مسائلی که همیشه در انتخاب المان های غنی کننده رابط کاربری وب سایت مهم هست مسئله حجم و سازگاری المان مد نظر هست. این بار قصد دارم تا یکی از این المان های پرکاربرد یعنی یک Tooltip ساخته شده با Javascript رو به شما معرفی کنم. این Tooltip با مرورگرهای مهم از قبیل IE, FF,Opera تست شده و سازگار هست و تنها حجمی برابر با 2 کیلوبایت داره که بسیار حائز اهمیت هست. این Tooltip به هنگام نمایان شدن و محو شدن از جلوه Fading استفاده می کنه که زیبایی کار رو دو چندان می کنه.

بیشتر از این توضیح نمی دم و شما رو به سایت سازنده هدایت می کنم:

سایت سازنده

دیدگاه‌ها
  1. silvercover می‌گوید:

    از حضور شما آقا احسان خرسند شدم.

    پیروز باشی.

  2. احسان ehssan_it می‌گوید:

    سلام
    خوشحالم ادرس وبلاگ شما روپیدا کردم
    مطالب جالبی مونویسید
    امیدوارم موفق باشی
    راستی من از mmb کارای مجید انلاینم

  3. احسان ehssan_it می‌گوید:

    سلام اقا حامد
    خسته نباشید
    خوشحالم که ادرس وبلاگ شما رو پیدا کردم
    مطالب بسیار جالب و پر محتوای در اینجا میبینم
    امیدوارم موفق باشید.

    من یکی از بچه های mmb مجید انلاینم.

  4. صادق می‌گوید:

    شاید گاهی اوقات بکار بیاد!

پاسخی بگذارید

